Krabi

7 januari 2017 - Tambon Ao Nang, Thailand

De tweede dag reizen is eigenlijk maar weinig over te vertellen. We vertrokken om 9 uur uit het hotel in de stromende regen en hadden al gehoord dat de weg was afgesloten vanwege overstromingen en stukken snelweg die waren weggespoeld. Dat betekende zo'n beetje het dubbele aan kilometers op één dag...600 kilometer. De route ging over de oude snelweg van Bangkok naar het zuiden, dwars door de bergen, langs de westkust. Onderweg hebben we een aantal woeste rivieren gezien, die normaalgesproken waarschijnlijk rustige bergriviertjes zijn. De moddermassa liep vlak langs de weg en het was goed te zien hoe allesverslindend deze rivieren kunnen worden!

We hebben de geplande activiteit van deze dag moeten overslaan, omdat we anders veel te laat zouden aankomen bij het hotel. Er was gelukkig wel voldoende tijd voor een uitgebreide lunch op een prachtige locatie ergens in de bergen bij een meertje. Daar hebben we zoveel gegeten dat Mara en ik 's avonds niets meer hoefden.

We kwamen rond 8 uur bij het hotel aan en iedereen was moe. Ook niet gek na zo'n lange tocht. Inchecken en naar de kamers waar we al vroeg in slaap vielen.